Nasze działania w związku
z pandemią COVID-19
Procedury bezpieczeństwa w hotelu Felix **
Drodzy Goście,
W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy procedury zgodne
z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID – 19 opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS.
Procedury są aktualizowane i dostosowywane do wydawanych rozporządzeń
i wytycznych stosownych organów. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że w trakcie pobytu procedury mogą się zmienić i będą się różnić od zaprezentowanych w niniejszym dokumencie
Mamy nadzieję, że wprowadzone zasady bezpieczeństwa i higieny w obiekcie Hotel Felix ** pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem, w zdrowiu i spokojnej atmosferze.
ZASADY I PROCEDURY OGÓLNE
- Zapewniamy, że używamy specjalistycznych i certyfikowanych środków do dezynfekcji powierzchni podłogowych. klamek, włączników światła, poręczy na klatkach schodowych.
- W najważniejszych punktach hotelu jak i jego częściach zapewniamy płyny do dezynfekcji rąk.
- W hotelu dezynfekujemy wszelkie powierzchnie w recepcji, holu, restauracji, windy zgodnie z wytycznymi GIS.
- Na ladzie recepcyjnej zamontowana jest szklana osłona jako bariera ochronna.
- Zapewniamy numery telefonów do najbliższych jednostek Sanitarno-Epidemiologicznych oraz służb medycznych.
- Nie przyjmujemy Gości w celu odbycia kwarantanny.
- W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane
- Zalecamy noszenie maseczek ochronnych w częściach ogólnodostępnych.
- Prosimy o zachowanie odległości 2 metrów względem innych gości.
- W windzie może się poruszać jedna osoba za wyjątkiem osób mieszkających
w jednym pokoju. - W związku z zagrożeniem wirusem COVID -19 hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu.
RECEPCJA
- Drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. klamki, włączniki światła oraz poręcze na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.
- Po wejściu do hotelu prosimy o dezynfekcję rąk w specjalnie do tego przygotowanym punkcie znajdującym się przy wejściu.
- Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum.
- Liczba osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym jest ograniczona. W zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce
(2 metry) pomaga personel hotelu. Prosimy o współpracę. - Lada recepcyjna, terminal płatniczy oraz długopisy są dezynfekowane po każdym zameldowaniu Gościa.
- Zachęcamy do płatności bezgotówkowych.
POKOJE HOTELOWE
- Pokoje hotelowe po zakończonym pobycie Gości podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.
- Ze względów sanitarnych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów.
Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości
w pokoju, personel sprzątający dokona tej usługi. - Jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci lub uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją.
- W pokojach obowiązuje zakaz korzystania z suszarek do włosów (zgodnie z zaleceniami GIS).
- Z pokoi zostały usunięte wszelkie elementy, które trudno byłoby zdezynfekować.
- Pościele i ręczniki prane są przez pralnię w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Pranie jest dostarczane w reżimie sanitarnym.
- Pracownicy housekeepingu wyposażeni są w środki ochrony osobistej: maseczki, jednorazowe rękawiczki i środki dezynfekujące dłonie.
RESTAURACJA,
- Restauracja czynna jest w godzinach od 6:30 do 9:30 i działa zgodnie z zaleceniami GIS.
- Przed jej otwarciem sale są wietrzone.
- Dla bezpieczeństwa Gości zrezygnowaliśmy z obrusów materiałowych. Na stołach stosujemy jednorazowe serwety wymieniane po każdym gościu.
- Przed wejściem na restaurację prosimy o dezynfekcję rąk w specjalnie do tego przygotowanym punkcie.
- Wprowadziliśmy bezpieczne odległości między stolikami i krzesłami w restauracji
- Liczba osób przebywających jednocześnie w restauracji jest ograniczona.
- Stoły, krzesła karty menu są dokładnie dezynfekowane po każdym Gościu.
- W restauracji są również udostępnione punkty dezynfekcji rąk
- Posiłki Gościom serwowane są bezpośredni do stolika. Zrezygnowaliśmy całkowicie
z posiłków serwowanych w formie bufetu. - Posiłki przygotowywane są zgodnie ze wszelkimi normami i zasadami HACCP przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności.
PERSONEL
- Wszyscy pracownicy hotelu i restauracji hotelowej są wewnętrznie przeszkoleni
z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi Covid-19, według zaleceń GIS i są zobligowani do bezwzględnego ich przestrzegania. - Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu, dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności według zaleceń GIS, WHO i HACCP.
- Każdy pracownik po przyjściu do pracy ma mierzoną temperaturę (bezdotykowym termometrem). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu.
- Personel pracuje określonymi zespołami i na wyznaczonym obszarze niwelując możliwość krzyżowania zarażenia.
- Personel wyposażony jest w środki ochrony osobistej oraz ma zapewnione środek do dezynfekcji rąk.
- Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
KOMUNIKACJA
Jeśli masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 12 36 19 603 lub mailowo pod adresem: felix@hotelfelix.pl. Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Na naszej stronie www.hotelfelix.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590. Dbaj o zdrowie swoje i innych.